aBeauty Clinique a deschis a doua clinică de estetică din București. Compania vizează o creștere cu 30% a cifrei de...

Via: Newmoney.ro

aBeauty Clinique, rețea de clinici de estetică facială și corporală din România cu locații în București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Galați, Iași, Oradea și Timișoara, a deschis la începutul lunii aprilie a doua clinică în București, cu o investiție de 155.000 euro, ajungând astfel la 9 clinici în întreaga țară.

Noua clinică de estetică București Unirii aBeauty Clinique oferă servicii de slăbire localizată, remodelare corporală, anticelulită, reducere a laxității pielii, tratare vase capilare, întinerire, hidratare, anti aging, tratare cearcăne, reducere pete pigmentare, tratare acnee și cicatrici post acneice, tratamente IPL și epilare definitivă laser.

„În scurtă vreme, pentru clinica din Unirii vom oferi și servicii de injectare buze cu acid hialuronic, injectare riduri cu acid hialuronic, volumetrie și fire bioresorbabile pentru lifting facial, precum și injectarea cu toxină botulinică împotriva ridurilor sau pentru indicația în hiperhidroză”, explică Ștefan Popa, fondator aBeauty Clinique.

Majoritatea dispozitivelor de estetică medicală pe care le are clinica sunt unice rețelei naționale de clinici de estetică aBeauty Clinique. Fiecare dispozitiv are o denumire comercială creată de companie și un protocol unic dezvoltat de specialiștii clinicii pe baza studiilor și experienței de peste nouă ani în domeniul esteticii.

    „Un aspect important este introducerea procedurilor cu celule stem pentru tratamentele faciale, o tehnologie care până de curând nu era cunoscută publicului larg. Clienții noștri aleg procedurile cu celule stem pentru întinerire, pentru reducerea ridurilor, pentru reducerea petelor pigmentare și pentru lupta cu radicalii liberi. Practic, atunci când aplicăm serumul cu celule stem pe tenul pacientului, formula avansată detectează dezechilibrele și acționează acolo unde are cea mai mare nevoie pielea”, adaugă Ștefan Popa.

    Fiind o afacere premium, valoarea medie a bonurilor pentru clienți nu diferă foarte mult în București față de restul țării, iar acesta se situează în jurul sumei de 2.400 lei. Clienții aBeauty Clinique sunt clienți cu venituri peste medie, care apreciază sănătatea și frumusețea și care aleg să se simtă bine în pielea lor oricând.

    „Piața serviciilor neinvazive sau minim invazive este într-o puternică creștere, iar acest lucru se datorează plusului de confort pe care îl doresc clienții. Tehnologia evoluează și noi suntem conștienți de puterea acesteia atât la nivel digital (software) cât și la nivel fizic (hardware), iar prin aparatura de top pe care o avem în clinicile noastre, suntem mereu în tendințele pieței”, subliniază Ștefan Popa.

    Pentru 2021, aBeauty Clinique a încheiat cu o cifră de afaceri de aproximativ 2 milioane de euro, iar previziunile curente pentru 2022 susțin o creștere de 30% a cifrei de afaceri în anul 2022 în toată rețeaua de clinici, dacă conflictul internațional nu escaladează.

    FOTO: Laszlo Raduly