Analiză: Cum vom face cumpărăturile în viitor?

Via: Newmoney.ro

Căutarea permanentă a profitului, software-uri tot mai complexe și Inteligență Artificială tot mai sofisticată vor aduce shoppingul cât mai aproape de ochii noștri, într-un mod cât mai natural și ne va scoate banii din portofel într-un mod cât se poate de facil. „Noi la Future Station scanăm și identificăm astfel de tehnologii emergente, de inovații sau noi modalități în care sunt satisfăcute nevoile clienților. Le analizăm și le clasificăm în tendințe relevante. Astfel că am identificat 5 posibile direcții de schimbare privind experiența de shopping în viitor”, spune Diana.

ț

    Future Station este o agenție de consultanță și strategie prospectivă (foresight), care oferă servicii de planificare strategică, pe baza identificării posibilelor scenarii de evoluție într-un anumit domeniu, identificând modul în care companiile se pot pregăti pentru viitor și pot capta posibile oportunități ale pieței. Agenția oferă o gamă de servicii unice pe piața din România, schimbând paradigma strategiei, consultanței, planificării de business. Portofoliul Future Station numără companii importante din domenii precum retail, telecom, FMCG, financiar, sănătate, energie, precum și instituții publice și ONG-uri.