Cum se adaptează curierii la cerințele consumatorilor? Livrarea în aceeași zi schimbă modul în care se face shopping online

Via: Newmoney.ro

Livrarea în aceeași zi schimbă modul în care se face shopping online în prezent. Conform statisicilor în domeniu, comercianții online obțin mai multe comenzi datorită reducerii timpului de livrare, accesului aproape imediat la produse, ceea ce face astfel alegerea mai ușoară.

Conform unei analize efectuate de GPeC.ro, 45 % dintre respondenții studiului au folosit cel puțin o dată o aplicație de livrare pentru cumpărături sau comenzi online, iar 27% dintre aceștia folosesc aplicațiile cel puțin o dată pe săptămână.

Românii testează mai multe platforme de livrare, însă rămân fideli celor care se aliniază nevoilor lor de cumpărare, iar livrarea în aceeași zi este principala condiție. Acest fapt conduce la scăderea ratei de retur a coletelor, astfel încât cumpărătorul primește comanda în ziua în care a efectuat comanda.

În context, Bookurier, serviciul de curierat național, a anunțat că lansează București Today, serviciu de livrări rapide în București. Opțiunea de livrare în 24 de ore și redirecționare a coletelor ramburs vine ca o consecință firească a evoluției sectorului de e-commerce și interesului acordat nevoilor clienților.

    Datorită parteneriatelor pe care le are, Bookurier poate în prezent să efectueze livrări de colete cu încasare de ramburs, în țări precum Ungaria sau Bulgaria. Din 2015, compania românească de curierat oferă servicii de fulfillment ceea ce ajută la acoperirea întregului proces logistic necesar în e-commerce. Altfel spus, compania are acoperire de 100% din teritoriul national și livrează coletele în orice localitate din Romania, fără taxare de kilometri exteriori, direct la ușa destinatarului. Pentru un cost cât mai scăzut, opțiunea Economic asigură un procent de livrare la 24 de ore de peste 85% din totalul coletelor preluate. În caz de livrare nereușită, returul coletului se efectuează fără costuri suplimentare.