Magazinul de mobilă online Acaju și-a crescut afacerile cu 30% în 2020

Via: Newmoney.ro

Brandul românesc de mobilă Acaju anunță creșteri de 30% în perioada pandemiei. Pe de-o parte, creșterea s-a datorat acestui context, pe de altă parte anul 2020 a fost anul schimbărilor de strategie, al adaptării și al evoluției pentru brandul românesc care se ocupă cu furnizarea obiectelor de amenajare interioară.

În contextul pandemiei de Covid-19, regândirea planului de acțiune, schimbarea obiectivelor și prezența constantă în mediul online au reprezentat cheia succesului pentru acesta. Urmând „firul roșu” al direcției brandului, bine delimitat cu ajutorul viziunii și a valorilor companiei, noul plan de acțiune s-a concretizat intuitiv în anul 2020.

,,Adaptarea la noile condiții și alinierea intereselor comune au condus la mobilizarea fiecărui membru al echipei în parte, fie că lucrau de la birou în condiții depline de siguranță, fie că alegeau să își desfășoare activitatea de acasă.”, susține Iulian Acatrinei – foto, director general Acaju România.

Datorită acestui proces de mobilizare și implicare, pierderile financiare estimate în urma închiderii magazinelor fizice s-au transformat într-o perioadă de creșterea ulterioară a cifrei de afaceri cu 30% față de anul precedent.

    În această perioadă s-au remarcat creșteri semnificative în zona de amenajare a dormitorului, prin mobilier care facilitează lucrul de acasă, precum birouri și scaune pentru birou. Mobilierul pentru grădină a fost și el în topul alegerilor cumpărătorilor. Regândirea spațiilor logistice pentru creșterea capacității de depozitare și sortare a produselor și implementarea unui soft de management al business-ului sunt acțiuni din planul de afacere din anul în curs.

    „ Nu credem într-o relaxare foarte rapidă a măsurilor impuse de lege și ne așteptăm ca mobilierul din categoriile work from home și cel de gradină să aibă o evoluție puternic pozitiva în continuare. Ne dorim sa avem o creștere a cifrei de afaceri de 2 cifre, așa cum ne-am obișnuit în ultimii ani, ținta fiind o creștere tot de 30%.”, mai declară Iulian Acatrinei.