MedLife a încheiat semestrul I cu o creștere de 28% față de aceeași perioadă a anului trecut

Via: Newmoney.ro

În primele șase luni ale anului, MedLife a înregistrat o cifră de afaceri consolidată pro-formă în valoare de 865 milioane lei, în creștere cu 28% față de primul semestru din 2021. Potrivit reprezentanților companiei, cifra de afaceri pro-forma raportată nu include trei achiziții importante: Spitalul Muntenia, Grupului Medici

MedLife și-a dezvoltat infrastructura medicală prin semnarea a 12 achiziții strategice menite să consolideze serviciile oferite la nivel național prin intermediul celor două rețele ale grupului: MedLife și Sfânta Maria. Pe lângă consolidarea poziției de lider la nivel național, grupul a urmărit dezvoltarea unor linii de business care să răspundă nevoilor pacienților cu soluții specifice, de nișă, cum sunt diagnosticul și tratamentul cancerelor, prin achiziția Neolife sau a grupului OncoCard Brașov, a afecțiunilor oftalmologice, prin achiziția Opticristal, dar și integrarea serviciilor de wellness, prin preluarea pachetului majoritar al sălilor de fitness Sweat Concept.

MedLife a continuat și proiectele de dezvoltare organică prin noi inaugurări de centre medicale la nivel național, precum deschiderea a două clinici de medicină dentară la Craiova și Ploiești sub brandul DENT ESTET, deschiderea unei Hyperclinici noi la Târgu Mureș, dar și lansarea unor centre de nișă la Arad, Târgoviște și Craiova.

„Din poziția de lider al pieței de servicii medicale private, ne-am asumat responsabilitatea de a ne adapta obiectivele de dezvoltare astfel încât să răspundem cât mai bine nevoilor pacienților. Eforturile susținute realizate încă de la începutul pandemiei, prin derularea studiilor de cercetare despre COVID-19, precum și prin diversificarea portofoliului de servicii se reflectă și în evoluția business-ului nostru. Astfel că fiecare proiect demarat în primul semestru, atât în ceea ce privește achizițiile, cât și investițiile pentru noi unități medicale, se va traduce în rezultate pe termen lung pentru investitori și în valoare adăugată pentru pacienții noștri”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv MedLife Group.

    Starea de sănătate a angajaților, factor important pentru creșterea performanței business-urilor din România

    Adițional dezvoltării serviciilor integrate pentru pacienți, MedLife a continuat să dezvolte și portofoliul de servicii dedicate companiilor. Pe lângă programele de prevenție și educație medicală pentru angajați sau rapoartele personalizate compania a continuat să își extindă în tot acest timp portofoliul și cu alte soluții medicale adaptate nevoilor companiilor, și mai ales a angajaților – serviciul premium Concierge Doctor, asistență medicală la sediul companiei sau în orice zonă din țară prin clinicile medicale mobile, programe de wellbeing pentru angajați susținute prin sesiuni de fitness online, gimnastică medicală sau masaj la birou.

    „În contextul pandemiei și al crizei din regiune, mediul de afaceri din România a fost greu încercat în ultimii doi ani, astfel că este esențial ca business-urile să aibă un partener care să le ofere sprijinul necesar pentru a crește sănătos în perioada următoare. De aceea, anul acesta am continuat să dezvoltăm abonamentele medicale pentru clienții corporate cu soluții de asigurare și să ne extindem serviciile pentru segmentul IMM, astfel încât să ajutăm companiile să aibă în continuare grijă de sănătatea angajaților lor și să atingă un nou nivel de performanță

    Perspective pentru al doilea semestru: plan echilibrat de achiziții și investiții pentru dezvoltarea rețelei și a infrastructurii existente

    Ca obiective pentru perioada următoare, reprezentanții MedLife au în vedere o strategie de dezvoltare atent aliniată atât la contextul macro-economic la nivel național, cât și la nivel regional.

    „Războiul din Ucraina a accentuat volatilitatea economiei regionale, implicit dinamica economică la nivel național, astfel că vedem o dezvoltare aliniată la contextul pieței pentru a doua jumătate a anului. În acest sens, vom fi atenți la proiecțiile macroeconomice și ne vom continua planurile de achiziții și investiții în mod echilibrat. Nevoile pacienților noștri vor guverna în continuare deciziile noastre de business, astfel că în lunile următoare ne vom concentra pe obiectivele setate încă de la începutul acestui an – investițiile pentru finalizarea celei de-a doua etape a proiectului MedLife Medical Park, pentru care sperăm să anunțăm către investitori un open days în noiembrie a.c., dar și a altor proiecte legate de extinderea rețelei de spitale în țară pentru consolidarea serviciilor la nivel național.

    În plus, ne vom concentra să consolidăm și serviciile de prevenție. Credem cu tarie că, alături de consultațiile periodice sau analizele medicale, mișcarea și sportul sunt deopotrivă comportamente de prevenție care pot îmbunătăți sănătatea pacienților, fapt care s-a dovedit încă o dată real în pandemie, pe baza studiilor efectuate pe pacienții aflați în recuperare post-COVID. De aceea, vedem necesară integrarea acestor servicii în abonamentele medicale cu menținerea acelorași facilități fiscale oferite salariaților. , a declarat Mihai Marcu, Președinte & CEO MedLife Group.