MedLife anunță o cifră de afaceri de 431 de milioane lei, în primul trimestru din acest an

Via: Newmoney.ro

“”

Creșteri susținute pentru servicii de oncologie

În pofida contextului incert de la începutul anului, MedLife a reușit să înregistreze creșteri la nivelul tuturor diviziilor de business. Compania a pus un accent important pe zona de oncologie, dar și pe zona de prevenție, venind în întâmpinarea nevoilor pacienților cu o serie de produse și programe noi privind evaluarea post covid, screening-ul bolilor cronice și a controalelor de rutină. Astfel la nivelul diviziei de clinici, MedLife a înregistrat o creștere de 58%.

„ numărul mare al pacienților care ne trec pragul zi de zi” a declarat Dorin Preda, Director Executive, MedLife Group.

    Pplatformă de diagnostic și tratament pentru bolile cu cea mai ridicată rată de mortalitate din România

    Odată cu acentuarea tendinței de creștere a numărului de bolnavi cu cancer, MedLife si-a intensificat eforturile pentru consolidarea segmentului de oncologie si radioterapie. Astfel după alăturarea NeoLife România în grup, compania a reușit să finalizeze și achiziția OncoCard, devenind operatorul cu cea mai puternică platformă de diagnosic si tratament din România pentru patologia cu cea mai ridicată rată de mortalitate, inclusiv patologia oncologică.

    “Avem nevoie mai mult ca niciodat de soluții complexe și complete pentru a lupta cu această boală a secolului, cancerul. După ce am dezvoltat cea mai mare platformă medicală pentru diagnosticul și tratamentul patologiei acute și cronice, venim în completare cu o expertiză și acoperire însemnată pe zona de oncologie și radioterapie, în particular. Alături de companiile partenere din grup avem dotările și know how-ul necesar pentru a lupta împotriva bolilor cu cea mai ridicată rată de mortalitate din România, inclusiv cancerul. Așadar ne turăm motoarele și suntem pregătiți să venim în sprijinul unui număr cât mai mare de români cu soluții complete de diagnostic și tratament pentru a salva cât mai multe vieți” a declarat Mihai Marcu, Președinte & CEO MedLife Group.

    Accent pe digitalizare, extindere teritorială și robotizare

    Pentru perioada următoare, reprezentanții MedLife se arată optimiști cu privire la evoluția pieței și reconfirmă intenția de a continua investițiile, având ca priorități zonele de digitalizare, extidere teritorială și tehnologizarea.

    “Dincolo de contextul geopolitic, suntem conectați cu tot ceea ce înseamnă dinamica economică actuală și credem în continuare că România are o perspectivă bun de creștere pe termen mediu. Ne concentrăm pe programul de achiziții și sperăm ca în curând să integrăm noi parteneri în grup. Fiind singura firmă românească ce consolidează piața și, în acelasi timp, fiind percepuți de firmele din România mai degrabă ca un partener decât un achizitor, avem avantaje importante în consolidarea acestui segment. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii pe zona de chirurgie de înaltă performanță. Aici avem deja în derulare proiecte importante legate de robotizare care vor crește și mai mult nivelul de complexitate al actului chirurgical la nivelul grupului. Nu în ultimul rând, am reușit să echilibrăm activitatea medicală a unităților MedLife adaugând serviciilor de screening si prevenție un volum important de venituri pe segmentele de oncologie și chirurgie, segmente ce sunt mai puțin elastice la sezonalitate, valuri de pandemie și amenințări geopolitice” a mai declarat Mihai Marcu, Pre