Schimbări la vârf pentru Optical Investment Group, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România

Via: Newmoney.ro

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România, anunță modificări în structura de top management. Din septembrie, Alina Bistreanu ocupă funcția de Chief Executive Officer al OIG și Nicolae Mogoș funcția de Chief Operating Officer. Mandatul celor doi este de a coordona și dezvolta activitatea Optical Investment Group, cu o cotă actuală de piață de aproximativ 10%.

Alina Bistreanu are o experiență de peste 18 ani în companii locale și internaționale, dintre care 14 ani în fashion retail. Înainte de a veni în OIG, Alina a deținut timp de aproape 9 ani funcția de Director General al unuia dintre cei mai importanți retaileri de modă de pe piață: LPP Group, proprietar al brandurilor Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay.

”Sunt deopotrivă încantată și onorată să mă alătur celei mai mari echipe de profesioniști de optică medicală din România, într-o pozitie cheie pentru business. Ca prime obiective strategice, ne-am propus să consolidăm soluții omnichannel care să ofere clienților noștri cele mai competitive servicii și produse de pe piață, să construim noi direcții de business, dar și cele mai eficiente soluții de dezvoltare și motivare a celor peste 700 de angajați de care suntem responsabili”, declară Alina Bistreanu, Chief Executive Officer OIG.

    ”Ca purtător de ochelari, sunt client fidel al brand-urilor OPTIblu și Optiplaza, așa că am primit cu mare drag provocarea venită din partea Optical Investment Group. Profesional, mă bucur să mă alătur echipei OIG în demersul de a crea un business cu un model unic pe piața de optică din România, ce va duce la un nou nivel misiunea companiei de a oferi excelență în acest domeniu”, spune și Nicolae Mogoș, Chief Operating Officer.

    Optical Investment Group, cel mai mare retailer de optică din România, deținut de fondul de investiții Innova, are peste 700 de angajați în birourile sale precum și în structura de vânzări. Compania deține un lanț de 100 magazine în 29 de orașe din țară, sub umbrela a trei branduri renumite: 77 de magazine OPTIblu, 21 magazine Optiplaza și 2 magazine super-premium, sub numele O51, acestora adăugându-se și magazinele on-line optiblu.ro si optiplaza.ro.

    Cifra de afaceri a companiei a fost în anul 2021 de peste 137 milioane de lei.