Start-up-ul de rezervări BOOKR, dezvoltat în Cluj-Napoca, intră în parteneriat strategic cu Uber

Via: Newmoney.ro

BOOKR, aplicație mobilă pentru realizarea și gestionarea programărilor, dedicată clienților și business-urilor din servicii, intră în parteneriat cu Uber și le oferă utilizatorilor reduceri de până la 50% la serviciile de transport comandate direct din aplicația de rezervări.

Parteneriatul se înscrie în direcția strategică de dezvoltare a companiei și a digitalizării întregului proces de programări, cu scopul de a oferi utilizatorului experiența completă, din momentul plasării rezervării și până la momentul efectiv al sosirii în locație.

„Pe scurt, începând de acum, BOOKR îți face programarea și te și duce la ea. Astfel, utilizatorii Uber aflați la prima cursă vor beneficia de 50% reducere la serviciile de transport, folosind aplicația BOOKR și, dacă sunt deja clienți activi Uber, beneficiază de o reducere de 10% la fiecare cursă, ori de câte ori își onorează programarea făcută prin BOOKR”, spune Flavius Fulea, CEO și cofondator BOOKR, menționând că acesta este primul dintr-o serie de parteneriate viitoare cu soluții ce oferă servicii conexe în beneficiul utilizatorilor platformei de rezervări.

„Ne bucurăm să ne alăturăm BOOKR în eforturile lor de a susține digitalizarea domeniului serviciilor, Clujul fiind unul dintre orașele în care ne-am extins rapid după lansarea Uber în România. Oamenii caută soluții tehnologice cât mai simple care să-i ajute să-și organizeze mai bine viața de zi cu zi și ne pare bine că suntem aici pentru ei alături de partenerii noștri” spune Ana Maria Borlovan, Country Operations Manager Uber România.

    60.000 de utilizatori și 360 de business-uri în aplicație la finalul lui 2022

    BOOKR are, în prezent, peste 20.000 de utilizatori și peste 200 de business-uri înscrise, din domeniul medical și din domeniul înfrumusețării (hairstyling, manichiură, masaj, make-up, barber shop). Aplicația este folosită în 21 de orașe din România, printre care și Cluj-Napoca și București.

    „Avem în vedere creșterea prezenței în fiecare județ, pe ambele verticale, medical și beauty. Estimăm că, până la finalul anului, vom ajunge la 60.000 de utilizatori și la 360 de business-uri înscrise în aplicație, care vor genera peste 2 milioane de rezervări prin BOOKR”, mai spune Flavius Fulea.

    Pentru a susține creșterea estimată, BOOKR are în plan extinderea echipei la peste 20 de membri până la finalul anului viitor, de la 9, câți sunt în prezent.

    La finalul anului trecut, BOOKR a atras o investiție pre-seed de 120.000 de euro, la o evaluare inițială a business-ului de 1 milion de euro. Fondurile atrase vor fi folosite pentru dezvoltarea aplicației în ambele verticale, cu accent atât pe îmbunătățirea experienței utilizatorilor finali, cât și pe optimizarea activității business-urilor partenere. Totodată, reprezentanții BOOKR iau în calcul și extinderea la nivel internațional, o decizie în acest sens urmând să fie luată, cel mai devreme în ultimul trimestru al acestui an.