Success Academy. Școala care răspunde cerințelor mediului de business

Via: Newmoney.ro

Un sistem de învățământ învechit, cu rigori care dau peste cap idealurile unui copil, a generat apariția în piața locală a serviciilor de training a unor afaceri care funcționează la polul opus. Iar liderii de mâine sunt cursanții lor de azi.

Chiar în centrul Capitalei, într-o casă ve­che, cu etaj, câteva sute de copii se pre­gă­­tesc să devină „cea mai bună ver­siune a lor“. Sunt „juniori și adoles­cenți“ și învață aici ceea ce ar trebui să învețe într-o școală normală. Numai că, cel puțin în momentul de față, „școala din sistemul de stat nu e pregătită să le ofere suportul de care ei au nevoie“, spune Ovidiu Atanasiu (47 de ani), unul dintre fondatorii Success Academy, o școală care pleacă de la cerințele specifice ale me­diului de business.

În consecință, „academia“ despre care povestește astăzi Atanasiu plănuiește să meargă mai departe de București și să deschidă astfel de centre și în alte orașe. Rămâne însă o problemă: recrutarea unor traineri potriviți, greu de găsit în piață, construiți „după chipul și asemănarea Success Academy“.

    PE BĂNCILE ȘCOLII. „Este o ruptură ma­sivă între ceea ce scoate școala astăzi și ceea ce este nevoie în business. Școala scoate exact opusul. Școala te vrea umil, în banca ta“, pune „punctul pe i“ Ovidiu Atanasiu (trainer în zona de business de peste 19 ani), încă din prima parte a dialogului cu NewMoney.

    De la această nevoie a copiilor și tine­rilor care vor să se dezvolte într-un mod cu totul nou decât ceea ce li se predă în școală a apărut și Success Academy. Se întâmpla acum mai bine de trei ani, iar baza a fost pusă de Atanasiu împreună cu alți trei prieteni care aveau legătură cu piața de training.

    „Nu am pornit într-un zero absolut. Iar primele șase luni au fost gândite pentru niște sesiuni-pilot. Am vrut să vedem cum reacționează copiii și la ce anume reac­țio­nează“, spune acesta, adăugând că, pentru că lucra tot timpul cu oameni din cor­porații, primea frecvent cereri să adap­teze niște programe speciale pentru ti­neri. Solicitări pentru cursuri care au le­gătură cu lumea afacerilor a primit și un alt cofondator, Mirela Ursu, care a pus în urmă cu mai mulți ani bazele centrului Flying Colours, unde pregătește copii, ti­ne­ri și adulți pentru diverse examene de limba engleză.

    „Nu a fost deloc ușor la început, dar am avut surpriza vieții mele de trainer: copiii sunt mult mai receptivi decât adulții, mai curioși și dornici să învețe lucruri noi. Trebuie doar să știi cum să-i iei. Pozițio­narea mea față de copii e egală, ne tutuim, avem salutul nostru“, continuă Atanasiu. Centrul Success Academy a ajuns astăzi „la un punct maxim de 320 de juniori și ado­lescenți“ cu care lucrează în același timp.

    Un părinte care dorește să-și înscrie copilul la acest centru va plăti 1.090 de euro pe an în cazul claselor pentru juniori (11-14 ani) sau 1.845 de euro pe an pentru adolescenți (14-18 ani). Programul pentru prima categorie este structurat pe doi ani, iar pentru cea de-a doua, pe patru ani, cursu­rile desfășurându-se în fiecare weekend.

Citește articolul pe Newmoney.ro