Digital-Marketing-Team

Pune împreună echipa ta online

În funcție de dimensiunea și sfera activității dumneavoastră, este posibil să fie nevoie să angajați specialiști care să vă ajute să vă construiți website-ul și să vă promovați compania în mediul online.

Serviciile unor specialiști pot fi externalizate (de exemplu, la o agenție de marketing online sau SEO) sau pot fi angajați “full time”. O persoană cu mai multe talente s-ar putea ocupa de toate lucrurile dvs. online sau este posibil să folosiți un software care va face toată treaba grea cu cele mai multe sau toate aceste roluri. În orice caz, aici sunt principalele aspecte de care aveți nevoie:

  • Creator de website-uri
  • Manager de social media
  • Expert SEO / marketing online
  • Scriitor de conținut

Indiferent că este vorba de un site mic de prezentare sau un magazin online avansat

Soluțiile software ușor de utilizat bazate pe cloud facilitează, de asemenea, proprietarii de afaceri cu puține cunoștințe tehnice sau fonduri de pornire pentru a-și crea și menține prezența pe web. De exemplu, puteți utiliza un realizator de site-uri precum Wix pentru a crea site-ul dvs. de afaceri sau puteți utiliza platforma online Shopify (sau una dintre numeroasele alternative Shopify) pentru a configura un magazin online.

Insă dacă ati optat ca mai multe persoane să lucreze pentru prezența web a afacerii dumneavoastră, software-ul de management al proiectelor, cum ar fi Microsoft Project/Teams, Teamwork sau LiquidPlanner, vă pot fi de ajutor în coordonarea echipei dvs. și în menținerea sarcinilor lor, mai ales dacă aveți angajați care lucrează de la distanță.

Manager de social media

Aceasta se aplică fiecărei activitati și se referă la prezența pe Facebook, Twitter, Pinterest, Linkedin și Instagram, chiar si YouTube. Când o companie dorește sa fie prezentă pe aceste platforme, este de ajuns să deschida conturi oficiale. Dar dacă vrea să obțină rezultate bune, trebuie sa apeleze la un social media manager.

Principalele aptitudini se referă la cunoașterea platformelor enumerate mai sus, dar si monitorizarea și interpretarea datelor, capacitatea de a studia și a comunica cu publicul țintă, o buna utilizare a instrumentelor pentru a crea conținut (Canva, Photoshop sau Paintnet, editare video). În ziua de azi a devenit necesara chiar gestionarea și organizarea multiplelor conturi de retele sociale cu ajutorul Hootsuite sau Tweetdeck , doar dacă numim două dintre ele.

Dupa cum ziceam, externalizarea serviciilor este o alta solutie. Pentru aceasta puteți apela la https://digital.hired.ro pentru servicii integrate pentru managementul prezenței și reputației online a afacerii dumneavoastră. Abonamentele au o structură modulară care vă permit să alegeți exact serviciile de care aveți nevoie la un cost lunar convenabil.

interlink.ro

Citește și: Cum să aveți un Website excelent

Lasă un răspuns