Digitalizarea afacerii dumneavoastră

Hai să începem!


Marketingul online nu mai este opțional pentru companii și se depun eforturi mari în crearea și menținerea unui website de afaceri bun. Din fericire, firmele specializate au multe opțiuni pentru a atinge aceste obiective – puteți angaja o echipă dedicată sau o persoană care să se ocupe de prezența online sau să externalizați această lucrare către o agenție de marketing online.

itarena.ro

Marketing-ul online ajută business-ul tău să fie prezent acolo unde sunt mai tot timpul clienții tăi: online.
Fie că stau și citesc știri pe telefon, sunt activi pe rețele sociale sau isi desfasoara activitatea zilnica, tot mai mulți utilizatori se infomează pe internet înainte de a cumpăra bunuri sau servicii. Volumul total al vânzărilor online s-a dezvoltat mai ales în ultimii ani și va continua datorită provocărilor tehnologice și, mai nou, pandemice. Clienții afacerii tale sunt consumatorii serviciilor sau ale produselor tale. Ei sunt online și e important să știi unde să îi cauti.

  1. Masori si controlezi mult mai bine

Cu ajutorul rapoartelor Google Analytics sau a altor instrumente de masurare (exista zeci de tool-uri disponibile – vezi de exemplu lista de aici) poti analiza in timp real pentru website-ul tau:

  • cate persoane au intrat pe una dintre paginile lui,
  • de unde au venit,
  • cat timp au stat pe site,
  • ce pagini au vizualizat,
  • ce varsta au,
  • ce interese au etc.

Poti afla si care sunt canalele online care aduc cele mai multe conversii, cel mai mix pret per conversie, cel mai mare ROI si altele.
De asemenea, cu ajutorul rapoartelor interne oferite de retelele sociale, poti vedea tot felul de statistici despre audientele tale: Facebook, Youtube sau Linkedin iti ofera statistici detaliate in acest sens.
Astfel de date te ajuta sa monitorizezi in timp real succesul activitatilor tale de marketing online si sa alegi: ce opresti, ce mentii si ce extinzi.

  1. Buget accesibil de promovare

Comparativ cu publicitatea traditionala – publicitate la radio, TV, pe strada sau participarea la evenimente, publicitatea online implica costuri semnificativ de promovare (in combinatie cu modalitatile de micro-targetare foarte variate). Astfel, daca nu ai bugete extraordinar de mari, in online poti gasi usor modalitati sa le consumi eficient.
De asemena, in online poti testa diverse strategii de pret si produs mult mai usor, deoarece ai posibilitatea de a face A/B Testing destul de usor.

  1. Optiuni variate de promovare

Gandeste-te ce se intampla cu un banner stradal sau cu un pliant – la cate persoane ajunge si care este destinatia lui finala.
In marketingul online ai numeroase optiuni de promovare, de la campanii PPC la e-mail, SEO si multe altele.

Nu uitați de conținut. Puteți folosi chiar site-ul dvs. adăugând un conținut specific afacerii dvs.! De asemenea puteți folosi o platforma online ca Business CLUB pentru a crea și publica articole chiar dumneavoastră personal sau de către echipa care se ocupa de site-ul afacerii dvs. sau… pur și simplu să apelați la serviciile unui creator de conținut.

Dacă aveți nevoie de ajutor pentru digitalizarea afacerii dvs., vă rugăm să ne contactați și vă vom ajuta. Completați un scurt formular și un membru al echipei noastre vă va contacta cu câteva sugestii bazate pe nevoile dvs. specifice. Succes! 🙂


hostico.ro