Să vorbim despre SEO off-page

Așadar, acum aveți un website drăguț… dar trebuie să știți că acesta este doar o platformă pe care puteți construi prezența online a afacerii dumneavoastră. În timp ce pe website puteți implementa tehnici SEO on-page (sau on-site) este important ca site-ul dumneavostră să fie promovat în mediul online în cât mai multe locuri. Activitățile de promovare ale site-ului dumneavoastră sunt denumite generic “SEO off-page” :

Promovarea în rețele sociale – Rețelele sociale sunt importante pentru a crea o relație activă cu clienții existenți dar și pentru a aduce clienți noi.

Marketingul pe rețelele sociale este o modalitate puternică pentru companii de toate dimensiunile de a ajunge la clienți. Clienții dvs. interacționează deja cu mărcile prin intermediul rețelelor sociale și, dacă nu vorbiți direct publicului dvs. prin intermediul platformelor sociale precum Facebook, Twitter, Instagram și Pinterest cu siguranță veți pierde! Un marketing excelent pe rețelele de socializare poate aduce un succes remarcabil afacerii dvs., creând avocați dedicați ai mărcii și chiar conducând clienți potențiali și vânzări.

eurogsm.ro

Înregistrarea în directoare de afaceri sau pe un marketplace – Este important să aveți o strategie de creștere constantă și organică a numărului și calității link-urilor care trimit către site-ul dvs. (numite și backlinks), iar înscrierea în directoare de afaceri trebuie inclusă în această strategie. Un marketplace vă ajută în plus să găsiți rapid clienți noi sau oferte competitive de la furnizorii de bunuri și servicii necesari dezvoltării afacerii dvs. când doriți externalizarea acestora.


Marketing prin e-mail – Soluțiile de marketing prin e-mail precum MailChimp vă pot aduce trafic pe site însă trebuie să aveți grijă ca adresele din baza de date să fie obținute cu respectarea bunelor practici din acest domeniu dar și a legislației GDPR.


Rețele și evenimente comunitare – Uneori puteți obține backlink-uri de calitate pentru site-ul dvs. participând la evenimentele unor asociații de afaceri locale, la activități comunitare, cum ar fi sponsorizarea unei fundații, a unei echipe locale de sport, a une oganizații de copii etc.


orange.ro

Citește și…