Declic: Reclamele la jocuri de noroc și pariuri sportive trebuie interzise

Via: rfi.ro

Proiectul Declic vizează atât panourile stradale care fac reclamă la jocuri de noroc și pariuri sportive, cât și spoturile publicitare de la tv, spune la RFI coordonatoarea campaniei, Ana Racheleanu: ”Nu s-a schimbat nimic, având în vedere că legislația e la fel, doar o măsură cu privire la reclamă care a fost introdusă în ordonanța care crește taxele pentru industrie, care specifică că sunt maximum 35 de metri pătrați permiși pentru reclama stradală, dar asta înseamnă în continuare un panou foarte mare, adică e cât o garsonieră”.

Jocurile de noroc, scoase în afara orașelor? ”Marcel Ciolacu spune o mare minciună”

Ea precizează că atunci ”când spunem reclame la pariuri sportive și jocuri de noroc, nu ne referim doar la reclama stradală, ci și la cea care este la televizor și care este foarte-foarte agresivă (…), așa cum a fost reclama la emisiunea ”Chefi la cuțite”, pe tricouri, la Superbet. Și mai sunt și exemple de reclamă la festivaluri. Anul acesta, la Electric Castle a fost Casa Fortuna, care a avut acolo un stand, ca să-și facă reclamă la casa de pariuri, la un festival unde vin zeci de mii de tineri”.

Petiția Declic poate fi semnată aici: https://facem.declic.ro/campaigns/interziceti-reclamele-la-jocuri-de-noroc-pariuri-sportive

Citește articolul pe rfi.ro

Lasă un răspuns