Elon Musk înlocuiește sigla Twitter cu X

Via: rfi.ro

Site-ul rețelei de socializare a afișat noul logo al companiei, dar adresa URL a rămas încă twitter.com, iar butonul albastru pentru „Tweet” era vizibil. Unii utilizatori au văzut o versiune albastră a siglei X, sugerând că lansarea nu a fost încă finalizată.

Proprietarul Elon Musk și directorul general al companiei, Linda Yaccarino, au dezvăluit duminică noul logo, anunțând redenumirea companiei sub brandul X și că spectrul de activitate al aplicației va înclude mai târziu servicii de plăți, bancare și de comerț.

Înființată în 2006, Twitter își ia numele de la sunetul ciripitului păsărilor și s-a folosit de imagini care fac referire la păsări încă de la începuturile sale, când compania a cumpărat un simbol publicitar al unei păsări albastre deschis pentru 15 dolari, potrivit site-ului de design Creative Bloq.

Postând pe platformă duminică seara o fotografie cu noul logo al companiei, directorul general al Twitter, Linda Yaccarino, a spus „X este aici! Să o facem și pe asta”.

Tot duminică seara, Musk și-a schimbat fotografia de profil de pe platformă cu noul logo al companiei, pe care l-a descris drept „art deco minimalist” și și-a actualizat biografia de pe site în „X.com”, care acum redirecționează către twitter.com.

De asemenea, el a postat pe Twitter că, sub noua identitate a site-ului, o postare va fi numită „un X”.

X is here! Let’s do this. pic.twitter.com/1VqEPlLchj

— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023

Musk a numit deja compania-mamă a Twitter X Corporation și a spus că preluarea gigantului rețelelor sociale a fost „un accelerator pentru crearea X, aplicația pentru tot”, o referire la compania X.com pe care a fondat-o în 1999, a cărei versiune ulterioară a devenit gigantul plăților online PayPal.

O astfel de aplicație ar putea funcționa în continuare ca o platformă de social media, dar care va include, de asemenea, servicii de mesagerie și plăți mobile.

„Cu ajutorul IA, X ne va conecta în moduri pe care abia începem să ni le imaginăm”, a scris Yaccarino pe Twitter duminică.

Yaccarino, fostă directoare de vânzări de publicitate la NBCUniversal, pe care Musk a angajat-o luna trecută pentru a fi directoare general a Twitter, a declarat că platforma de socializare este pe punctul de a-și extinde domeniul de utilizare.

„X este viitorul interactivității nelimitate, centrată pe audio, video, mesagerie, plăți/servicii bancare, creând o piață globală pentru idei, bunuri, servicii și oportunități”, a scris Yaccarino pe Twitter.

Noi surse de venit

De când Musk a cumpărat Twitter pentru 44 de miliarde de dolari în octombrie anul trecut, partea publicitară a platformei s-a prăbușit parțial, deoarece agenții de marketing s-au resemnat cu stilul de management al lui Musk și cu concedierile în masă din cadrul companiei, care au dus la eliminarea serviciilor de moderare a conținutului.

Ca răspuns, șeful miliardar al SpaceX a trecut spre introducerea plăților și comerțului prin intermediul platformei, în căutarea unui nou flux venituri.

Se crede că platforma are aproximativ 200 de milioane de utilizatori activi zilnic, dar a suferit defecțiuni tehnice repetate de când Musk a concediat o mare parte din personalul companiei.

Citește articolul pe rfi.ro

Lasă un răspuns