Mărturia Irinei Filip, patroana unei fabrici de înghețată din Teleorman, oprită de la vânzare de 7 din 10 mari rețele...

Via: hotnews.ro

Prin intermediul ziarului Les Echos din Franța, HotNews a întrebat conducerea din Paris a grupului Carrefour cum comentează eliminarea producătorului Cream Land din magazinele sale din România. Carrefour a răspuns că fabrica din Teleorman are cantități prea mici de livrat: „Este vorba de o persoană care a dezvoltat o mică afacere de producție de înghețată în România (…) prezentă pe rafturile noastre din 2020 până în 2022 și care a fost scoasă de pe rafturi în 2022, având în vedere cerințe logistice excesive în ceea ce privește comenzile minime”. Carrefour e doar unul dintre cei șapte mari relaileri care au eliminat sau n-au primit deloc înghețata din Teleorman. HotNews a contactat și alte mari rețele comerciale din România, precum și asociația acestora.

Irina Filip, Cream LandFoto: Hotnews

Femeia din fața fabricii spune, de la început, că nu se pricepe la PR. Și că nu-i pasă dacă vor exista consecințe.

În comuna Nanov, la ieșirea din Alexandria, în unul dintre cele mai vitregite economic județe românești, Teleorman, Irina Filip a construit o afacere.

„Noi am ridicat, cu eforturi greu de imaginat, o fabrică modernă de înghețată, în Teleorman, un județ despre care știți ce spune toată lumea. Am dorit și am reușit să produc în această fabrică, un desert industrial de cea mai înaltă calitate. E fabricat exclusiv din ingrediente naturale, cu lapte proaspăt și fără niciun aditiv. Iar consumatorii chiar îl apreciază”, spune Irina Filip.

Antreprenoarea are și propria fabrică de lapte și produse de lapte, tot în Teleorman. Prețurile la care firma ei vinde înghețata sub brandul Cremola sunt semnificativ mai mici decât prețurile produselor similare importate, susține antreprenoarea.

„Am să vă relatez atitudinea a 7 companii de retail, dintre cele 10 care constituie, practic, întregul comerț modern din România”, atrăgea atenția încă din 2020 dna Filip.

Rețeaua AUCHAN: „Când le-am spus că sunt probleme cu temperatura, au oprit comenzile”

„AUCHAN a listat produsele noastre în primăvara anului 2019 în 18 hypermarketuri (din 33), am colaborat având această prezență incompletă, vreme de patru luni, dar după ce i-am notificat în mod repetat cu privire la condițiile neconforme de temperatură din mai multe magazine, condiții care deteriorau textura produselor, au oprit comenzile în loc să remedieze problema. Ba mai mult decât atât, am fost și admonestați pentru „obrăznicia” noastră de a le fi solicitat atenție și corectitudine în păstrarea produselor, după ce ei ne-au făcut „favorul” de a ne primi în o parte din magazinele rețelei”.

Rețeaua PENNY: „Nu există spațiu la raft”

„După 6 luni de discuții, PENNY a refuzat listarea, tot fără vreo justificare legată de produse; nu a luat nicio clipă în calcul calitatea sau raportul calitate/preț. Ni s-a răspuns cu o aroganță incalificabilă, de către coordonatorul de achiziții, că nu există spațiu la raft, deși în următoarele două luni au apărut în vitrinele Penny mai multe branduri care nu existaseră la momentul discuțiilor noastre, cu prețuri mult mai mari per suta de grame decât prețurile la care ar fi putut vinde produsele noastre (evident, brandurile noi fiind branduri de import)”.

Citește articolul pe hotnews.ro

Lasă un răspuns