Prezența online a afacerii dumneavoastră

Oricât de mic este bugetul micii dvs. afaceri, nu vă puteți permite să nu aveți prezență online. Ținând cont de faptul că majoritatea oamenilor folosesc internetul pentru a găsi produse personale, servicii sau afaceri locale, afacerea dvs. ar putea fi invizibilă dacă nu este online.

Ce este prezența online?

Din moment ce ne uităm pe smartphone-urile sau laptop-urile noastre pentru o treime din timp încă de când ne trezim (alții chiar mai mult !) prezența online a devenit mai mult decât necesară. La nivelul cel mai de bază, prezența online, uneori numită „spațiu web” sau „prezență web”, include site-ul dvs. de afaceri și conturile dvs. de socializare (Facebook, Twitter, Instagram, … ok și ce mai apare). Ca și internetul în sine, prezența dvs. online este un lucru viu, în continuă schimbare, în nici un caz o investiție unică pe care o puteți face o singură dată și apoi să o uitați.

În primul rând, prezența online a afacerii dvs. poate oferi accesibilitate de oriunde și oricând, pe diferite canale, spațiul de expunere online fiind nelimitat (spre deosebire de cel fizic), la orice oră din zi și din noapte, fără un program strict, atunci când clienții sunt disponibili.

SEO, designul web mobil și marketingul de conținut sunt doar câteva dintre lucrurile la care trebuie să vă gândiți când vine vorba de configurarea și menținerea prezenței dvs. profesionale pe web. Din fericire, software-ul bazat pe web, inclusiv software-ul de proiectare a site-urilor pentru afaceri mici și alte programe software-cloud pot ajuta la simplificarea sau chiar la eliminarea multor activități de marketing online. Sau și mai simplu, puteți angaja profesioniști în domeniu și în acest fel veți avea mai mult timp pentru a vă dedica activității principale de a vă conduce afacerea.

Cu siguranță vă doriți ca website-ul dvs. să fie atractiv, clar și ușor de utilizat și să apară printre primele poziții la căutările pe internet, care să aibă și un blog intern pe care să existe materiale interesante și de folos utilizatorului (articole de conținut). Aceasta se obține în timp, după analiză și documentare, cu ajutorul anumitor cuvinte cheie relevante pentru ceea ce oferă business-ul dumneavoastră. Pentru a ajuta Google să le indexeze, cuvintele cheie trebuie să se afle în conținutul fiecărei pagini din site și să nu se repete. Vă puteți folosi și de reclama sponsorizată pe Google AdWords și articole externe cu adevărat interesante despre afacerea dumneavoastă publicate chiar contra cost pe portaluri web acreditate.

Citește și…